“Hij is een geweldige ambassadeur voor ons bedrijf, daar investeren we graag in.”Bekijk deze case
Customer Service Transport
Ben jij ervaren als administratief medewerker en je heb je affiniteit met de transportsector? Lees dan snel verder!
Wij bieden:
- Een salaris tussen de €2750 en €3500,-
- Een baan voor 32 – 40 uur per week;
- Direct op contract bij Ewals Cargo Care met uitzicht op een vast dienstverband;
- 28 vakantiedagen, bijkopen is mogelijk;
- Reiskostenvergoeding van 0,19 cent per km;
Je komt te werken bij Ewals Cargo Care, een logistieke dienstverlener gespecialiseerd in het verzorgen van internationaal transport en expeditie. Het kantoor is gevestigd in Tegelen (Venlo).
Wat ga je doen?
Je wordt in eerste instantie begeleid door de teamleader customer service en zal d.m.v. een goed opleidingstraject de mensen, organisatie, systemen en producten leren kennen. Het team bestaat uit 9 gepassioneerde en gedreven customer service collega’s in een afdeling met directe lijnen en een platte en informele structuur. Je bouwt allround kennis op van de branche transport en logistiek.
Jouw taken:
- Het onderhouden van relaties met klanten;
- Opdrachten van klanten controleren, accepteren en verwerken in onze en de klant zijn transportmanagementsystemen / portals;
- Proactief opvolgen van de opdrachten samen met de diverse collega’s in Europa en de voortgang communiceren aan onze klanten;
- Het opvolgen van offertes in samenwerking met onze sales afdeling;
- Verzorgen van de administratieve afwikkeling van deze opdrachten zodat onze financiële afdeling de opdracht verder kan afwikkelen.
- Je bent 40% van je tijd kwijt met klantcontacten en 60% met de voorbereiding, actuele opvolging en afhandeling van alle orders.
Wij vragen:
- Je hebt een afgeronde MBO+ opleiding en ervaring als customer service medewerker, bij voorkeur in de logistieke sector;
- Je beheerst de Nederlandse, Engelse en Duitse taal goed in woord en geschrift;
- Jij denkt in mogelijkheden en ziet altijd kansen om je werk te verbeteren. Je gaat over tot handelen zodra je ziet dat er iets moet gebeuren;
- Je bent servicegericht en bent (interne) klanten graag van dienst. Je gaat graag het gesprek aan met anderen vanuit oprechte interesse en bent een echte teamplayer;
- Je bekijkt situaties graag van verschillende kanten en probeert op elke vraag een antwoord te vinden. Hierbij werk je volgens de geldende procedures en richtlijnen.
- Het zou fijn zijn wanneer je op de hoogte bent van wet- en regelgeving, kennis hebt van transportmiddelen en beschikt over een goede geografische kennis.
Waarom aan de slag via Decom?
Decom People bemiddelt naar een vaste baan bij toonaangevende opdrachtgevers. Van administratieve tot technische professionals, van magazijnmedewerkers tot managers.
- Zekerheid: Direct in dienst bij de opdrachtgever.
- Advies: Ons eerste gesprek is laagdrempelig en geheel vrijblijvend, dus neem gerust contact op. We geven je altijd een eerlijk en gedegen advies over de kansen, arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden.
- Goede arbeidsvoorwaarden: Vaak kunnen wij een hoger netto loon realiseren, keuze voor een leaseauto geven of ADV dagen in geld omzetten.
- Vooruitzicht: Door de sterke relaties met onze opdrachtgevers, is de kans groter om op gesprek te mogen. Wij zorgen er ook voor dat je zo goed voorbereid mogelijk op gesprek gaat en vertellen je alles over de functie en het bedrijf.
- Sparringpartner: Tijdens je loopbaan blijven we jou begeleiden en kun je altijd bij ons terecht als sparringpartner. Of het nou gaat over de opmaak van je cv of grotere vraagstukken.