Manager business support

  • Locatie
    Harderwijk
  • Domein
    Telecom Techniek
  • Dienstverband
    Direct in dienst bij Opdrachtgever
  • Uren
    40
  • Opleidingsniveau
    HBO

Wij zijn op zoek naar een Manager Business Support, in deze rol ben jij een belangrijke schakel voor de grootschalige uitrol en aanleg van glasvezel naar het huis projecten. Waarbij jouw specifieke focus ligt op planning, processen, optimalisatie en budget.

Wij bieden je:

  • Een salaris tussen de €4737 en €6492 per maand o.b.v. 38 uur afhankelijk van je kennis en ervaring, plus 8% vakantiegeld;
  • Direct in dienst bij de werkgever;
  • 13 ADV dagen, keuze om op te nemen of uit te laten betalen;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een reiskostenvergoeding van €0,23 per km;
  • Een auto van de zaak;
  • Een telefoon en laptop van de zaak.

Onze opdrachtgever is een telecombedrijf en heeft een app ontwikkeld om het complete beeld te krijgen voor de aanleg van telecominfrastructuur . 

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor het verbeteren van onze operationele processen en financiële administratie. Je werkt direct samen met klanten om hun behoeften te begrijpen en deze te vertalen naar effectieve oplossingen. Met jouw analytische vaardigheden en daadkracht draag je bij aan het optimaliseren van onze processen, waarbij je altijd streeft naar een ‘first-time-right’ resultaat.

Jouw taken:

  • Leidinggeven aan en adviseren over complexe consultancy-projecten binnen de CBL FTTH;
  • Beheren van de financiële administratie, inclusief facturatie en betalingen;
  • Opstellen en analyseren van financiële rapportages ter ondersteuning van strategische beslissingen;
  • Plannen, coördineren en optimaliseren van (klant-) processen;
  • Identificeren van verbeterpunten en implementeren van procesoptimalisaties;
  • Ondersteunen van HR-activiteiten;
  • Proactief analyseren van ‘first-time-not-right’ activiteiten en deze verbeteren;
  • Strategisch overleg met klanten om proceswijzigingen te bespreken en door te voeren;
  • Uitvoeren van business case analyses en rapporteren van inzichten aan het managementteam.

Wij vragen:

  • HBO werk/ denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring in een managementrol;
  • Sterke vaardigheden in procesmanagement en -optimalisatie;
  • Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden;
  • Proactieve houding met oog voor continue verbetering.

Wie is Decom:

Decom is een detachering en recruitmentbedrijf binnen de Energietechniek en Telecom. Wij helpen kandidaten uiteindelijk aan een vaste baan bij onze opdrachtgevers.

Direct solliciteren

  • CV toevoegen
  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eigenschappen

  • HBO werk en denkniveau
  • Nederlands
  • Management rol
  • Verbeterprocessen

Mooi meegenomen

  • Tafelvoetbalvedette
  • Gul met Highfives
  • Leeuwentemmer
Jan Heuker
Natascha vrolijk
Vacatures-Team-Decom
Joop Allers
of Mail deze vacature

Sollicitatie­procedure

1

Sollicitatie
Gaaf, je hebt gesolliciteerd! Je hoort binnen een week van ons maar meestal zijn we een stuk sneller.

2

Gesprek bij Decom
Je CV sluit aan bij de wensen van onze klant. We leren elkaar graag beter kennen via een videogesprek.

3

Voorgesteld bij Klant
We vertellen een van onze toonaangevende opdrachtgevers hoe goed jouw persoonlijkheid en kwaliteiten passen bij de job!

4

Interview bij Klant
Je overtuigt zelf onze opdrachtgever van jouw kwaliteiten in een persoonlijke kennismaking.

5

Starten
Onze opdrachtgever is ook enthousiast. Welkom bij Team Decom!

Advitronics
allinq
Alliander
BAM
Belgacom
Centric
Enexis

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vergroot kaart